Międzynarodowa kampania reklamowa Warszawy
22 października br. rozpoczęła się kolejna edycja kampanii reklamowej Warszawy w międzynarodowych mediach.
24.10.2006 07:10
Przygotowany przez fundację Warsaw Destination Alliance we współpracy z BBC World telewizyjny spot reklamowy przez pięć tygodni promować będzie stolicę Polski jako atrakcyjne miejsce do organizacji konferencji.
Jesienna kampania reklamowa Warszawy to czwarta odsłona miasta w międzynarodowych mediach. Dzięki fundacji Warsaw Destination Alliance w ramach ostatniej – trzeciej kampanii - spoty promujące miasto w stacji BBC World dotarły do 7,9 milionów Europejczyków.
Dotychczasowe reklamy telewizyjne Fundacji skierowane były do szerokiego grona odbiorców – potencjalnych turystów, wśród których Warsaw Destination Alliance chciało zbudować generalny pozytywny wizerunek miasta. Teraz WDA zwraca się do konkretnej grupy – organizatorów kongresów i konferencji oraz do biznesmenów, którzy rozważają przyjazd do Warszawy w celu podpisania kontraktów, rozpoczęcia biznesu czy spotkań w interesach.
Dzięki naszej długoletniej współpracy fundacja Warsaw Destination Alliance zaufała nam i pozwoliła stworzyć spot inny niż wszystkie tego typu. Z przyjemnością przedstawiamy niezwykłą reklamę miasta, która wykorzystując zabawną metaforę i szare manekiny, rezygnuje ze zwyczajowego, nudnego wyliczania dostępnych miejsc konferencyjnych. Uważam, że będzie to odważny krok, który opłaci się Warszawie – mówi Lissa Jones, BBC World Sales Manager, Central and Eastern Europe.
Podobnie, jak przypadku ostatniej kampanii promocyjnej Warszawy, spot reklamowy miasta emitowany w stacji BBC World otrzyma dodatkowe wsparcie w postaci reklamy prasowej w International Herald Tribune – najpopularniejszym międzynarodowym dzienniku. IHT jest prestiżowym tytułem, który dociera do ponad pół miliona dobrze sytuowanych i wpływowych czytelników w całej Europie i Azji.
Dzięki najnowszej kampanii reklamowej Warszawy, Warsaw Destination Alliance liczy, iż do miasta będzie przyjeżdżać więcej turystów i uczestników konferencji niż do tej pory. Stolica, jako ekonomiczne centrum kraju, jest najczęściej odwiedzana w celach biznesowych. W 2005 roku przyjechało do Warszawy 2,3 mln gości. Fundacja wykorzystuje wzrastające zainteresowanie nowych krajów UE wizytami w Warszawie w interesach, podkreślając, że kongresy przynoszą korzyści różnym sektorom gospodarki takim jak m.in. transport, zakwaterowanie, wyżywienie, jak również przypominając o podatkach płaconych do kasy państwa.