Michałki z Wawelu w ofensywie
Agencja reklamowa Opus B przygotowała najnowszą kampanię promocyjną jednego z największych słodkich przebojów firmy Wawel - Michałków.
29.09.2006 | aktual.: 29.09.2006 07:26
W spocie reklamowym trzy atrakcyjne dziewczyny, reprezentujące różne typy kobiecości, opowiadają o swoich zróżnicowanych preferencjach odnośnie Michałków. Każda z bohaterek gustuje w innej ich formie – wysokim batonie, zakręconym cukierku albo tradycyjnej pralince. Zadaniem Agencji Opus B było zwrócenie uwagi właśnie na rozszerzenie linii Michałków o nowe produkty – baton oraz cukierek, jak również poinformowanie o atrakcyjnej jesiennej promocji konsumenckiej, w której główną nagrodą jest Toyota Aygo - podano w komunikacie.
Kampania potrwa od 22 września do 29 października 2006. Spoty telewizyjne (30” i 15’’) pojawią się na antenie TVP 1, TVP2, TVN, TV 4, TVN 24, Polsatu oraz kanałów satelitarno-kablowych. Działania wspierające przeprowadzone zostaną w prasie specjalistycznej i konsumenckiej oraz za pomocą materiałów POS.