Metropol otwiera lokalne biura

Wydawca Metropolu zadecydował o otwarciu lokalnych biur sprzedaży w Łodzi i we Wrocławiu.

19.06.2006 06:48

W każdym zostanie zatrudniony lokalny menedżer oraz zespół handlowców odpowiedzialnych za sprzedaż ogłoszeń lokalnym klientom. Kierownicy oddziałów będą podlegać dyrektorowi sprzedaży Metropolu – Małgorzacie Golińskiej. Obydwa biura zostały otwarte w czerwcu.

Lokalnym menadżerem łódzkiego biura został Grzegorz Fajerski, który ma ponadpięcioletnie doświadczenie w pracy w mediach. Ostatnio pracował w wydawnictwie DD Media Sp. z o.o. na stanowisku national sales director. Do jego obowiązków należało m.in. zarządzanie ogólnopolskim działem sprzedaży gazety „Dzień Dobry”, przygotowanie i realizacja strategii sprzedaży oraz kontakt z kluczowymi klientami firmy.

Biurem we Wrocławiu zarządza Paweł Jasiński, który w mediach pracuje od jedenastu lat, ostatnio był zatrudniony w spółce DD Media, na stanowisku kay account managera. Do podstawowych obowiązków Jasińskiego należała obsługa kluczowych klientów wydawnictwa, negocjowanie umów długoterminowych ze strategicznymi klientami wydawnictwa. Wcześniej pan Jasiński pracował w Dolnośląskim Wydawnictwie Prasowym („Wieczór Wrocławia”, „Słowo Polskie”).

Niebawem zostanie również uruchomione biuro w Poznaniu, obecnie trwa proces rekrutacji na stanowisko dyrektora oddziału.

Dodatkowo w każdym mieście jest zatrudniony reporter, który odpowiada za przygotowywanie lokalnych wiadomości kulturalnych i rozrywkowych.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)