Trwa ładowanie...
d2hglw7
21-05-2008 08:00

Media Contacts dla Bibby Factors


Ruszyła kampania internetowa międzynarodowej firmy faktoringowej
Bibby Factors. Za strategię komunikacji i zakup mediów odpowiada
agencja nowych mediów Media Contacts. Celem działań jest
popularyzacja wiedzy na temat faktoringu i wzrost zainteresowania
usługą.

d2hglw7
d2hglw7

Kampania zaplanowana została na dwa miesiące (maj i czerwiec). Wykorzystywane są w niej przede wszystkim media branżowe (dedykowane prywatnym przedsiębiorcom oraz kadrze zarządzającej), ale także mailingi i wyszukiwarki. Dodatkowo, Bibby Factors uruchomiła na jednym z ogólnopolskich portali specjalne forum, na którym eksperci odpowiadają na pytania Internautów z zakresu faktoringu.

W Polsce faktoring nie jest jeszcze tak popularny, jak w krajach Europy Zachodniej. Wciąż wiąże się z nim wiele mitów, które negatywnie rzutują na wizerunek firm faktoringowych. Mamy nadzieję, że dzięki kampanii edukacyjnej uda nam się to zmienić - zainteresować tematem, rozwiać wątpliwości i zachęcić do korzystania z naszych usług, które są ciekawą alternatywą dla bankowych kredytów - mówi Krzysztof Kuniewicz - Dyrektor Generalny Bibby Factors Polska.

Jest to pierwsza kampania Bibby Factors w internecie.

d2hglw7
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2hglw7
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj