Media Contacts dla Bibby Factors
Ruszyła kampania internetowa międzynarodowej firmy faktoringowej
Bibby Factors. Za strategię komunikacji i zakup mediów odpowiada
agencja nowych mediów Media Contacts. Celem działań jest
popularyzacja wiedzy na temat faktoringu i wzrost zainteresowania
usługą.
Kampania zaplanowana została na dwa miesiące (maj i czerwiec). Wykorzystywane są w niej przede wszystkim media branżowe (dedykowane prywatnym przedsiębiorcom oraz kadrze zarządzającej), ale także mailingi i wyszukiwarki. Dodatkowo, Bibby Factors uruchomiła na jednym z ogólnopolskich portali specjalne forum, na którym eksperci odpowiadają na pytania Internautów z zakresu faktoringu.
W Polsce faktoring nie jest jeszcze tak popularny, jak w krajach Europy Zachodniej. Wciąż wiąże się z nim wiele mitów, które negatywnie rzutują na wizerunek firm faktoringowych. Mamy nadzieję, że dzięki kampanii edukacyjnej uda nam się to zmienić - zainteresować tematem, rozwiać wątpliwości i zachęcić do korzystania z naszych usług, które są ciekawą alternatywą dla bankowych kredytów - mówi Krzysztof Kuniewicz - Dyrektor Generalny Bibby Factors Polska.
Jest to pierwsza kampania Bibby Factors w internecie.