Trwa ładowanie...
d9dyhhv
15-09-2010 23:45

Mazury kuszą najlepiej

"Mazury - cud natury" to według Polaków najatrakcyjniejsze hasło spośród sloganów promujących nasze miasta i regiony. Tak wynika z sondażu Gfk Polonia dla "Rzeczpospolitej".

d9dyhhv
d9dyhhv

W czołówce haseł znalazły się też "Zakopane - najbliżej Tatr" i "Gdańsk - morze możliwości". Najmniej Polaków wskazało jako udane hasła: "Wałbrzych - zielone miasto", "Bełchatów - daj się skusić" i "Stalowa Wola - jagodowa stolica Polski".

Eksperci od wizerunku podkreślają, że w czołówce znalazły się hasła, promujące modne metropolie i popularne kurorty, a najgorzej wypadły miejscowości industrialne, które nie kojarzą się z relaksem i wypoczynkiem. "Rzeczpospolita" zauważa, że zbudowanie wizerunku miasta pochłania potężne sumy pieniędzy. Zwłaszcza, że niektóre samorządy muszą walczyć z negatywnymi skojarzeniami na temat swoich miejscowości. W tym roku Świnoujście wydało na wzmocnienie swego pozytywnego przekazu ponad 2,5 miliona złotych.

Sondaż Gfk Polonia dla "Rzeczpospolitej" przeprowadziła 21 - 23 sierpnia. Wzięło w nim udział tysiąc dorosłych Polaków, których poproszono o wskazanie najlepszych haseł spośród 50 sloganów.

d9dyhhv
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d9dyhhv
Więcej tematów