Magna: magia szlachetnych barw
Ciepły, magiczny klimat zdominował nowy spot reklamowy, który
eksponuje zalety farb Magnat - marki z segmentu premium, należącej
do FFiL Śnieżka SA.
22.04.2008 08:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Adresaci przekazu to zarówno kobiety, jak i mężczyźni w wieku 25-40 lat, przedstawiciele wyższej klasy średniej o dobrym statusie społecznym i materialnym, aktywni, ambitni mieszkańcy dużych miast z aspiracjami.
Telewizyjna kampania reklamowa Magnat ruszyła 21 kwietnia i będzie ją można obejrzeć w TVP1, TVP2, TVN, TVN 7, Polast, TV4, TVN 24, TVN Style, Discovery, At Media.
Media zaplanował dom mediowy Starcom a kampanię przygotowała agencja Publicis.
Kampania - Magnat. Magia szlachetnych barw.
Klient: Śnieżka
Przedstawiciel klienta:
Łukasz Dobrowolski Dyrektor ds. Marketingu
Katarzyna Czeluśniak - Specjalista ds. Marketingu
Agencja: Publicis
Client Service:
Magdalena Jakubiuk - Account Manager
Adam Miecznikowski - Group Account Director
Kreacja:
Kacper Spała - Art Director
Joanna Szymczyk - Copywriter
Produkcja:
Robert Marciniak - Production Manager
Dom produkcyjny: Graffiti Film
Dom mediowy: Starcom
Początek kampanii: 21 kwietnia 2008
Magnat to marka premium obecna na rynku od 2 lat. Konkuruje z produktami firm Beckers, Tikkurila czy Benjamin Moore.