Magazyny o zdrowiu: 'Vita' liderem, rekord 'Samo Zdrowie'
W lutym 2008 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników o zdrowiu
adresowanych do kobiet była 'Vita' (Edipresse Polska) - wynika z
danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal
Wirtualnemedia.pl.
20.05.2008 08:00
Sprzedaż ogółem miesięcznika 'Vita' (Edipresse Polska SA) wyniosła 74 366 egz. - to 1,2 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2007 roku.
Na drugim miejscu znalazł się 'Samo Zdrowie' (Burda Media Polska) - 73 237 egz. (wzrost o 113 proc.) a na trzecim "Super Linia" (Quadro Media, Medi Press), które sprzedało się w liczbie 48 024 egz. (spadek o 12 proc.).
luty
* * 2008 2007
ZKDP Sprzedaż ogólem
Vita - Magazyn o Zdrowiu 74366 73449
Samo Zdrowie 73237 34361
Super Linia 48024 54697
Zdrowie 42003 43889
Żyjmy dłużej 24391 32268
2008
* * luty styczeń
ZKDP Sprzedaż ogólem
Vita - Magazyn o Zdrowiu 74366 77586
Samo Zdrowie 73237 85046
Super Linia 48024 45734
Zdrowie 42003 54504
Żyjmy dłużej 24391 25000