Liberty Direct: Mariusz Max Kolonko z Bostonu do Krakowa


Liberty Direct ruszył we wtorek z nową kampanię wizerunkową, w
ramach której emitowany jest spot reklamowy z udziałem Mariusza
Maxa Kolonki.

Główny przekaz kampanii to szybka - do 10 dni - decyzja o wypłacie odszkodowania z ubezpieczenia AC.

Nowa kampania wizerunkowa Liberty Direct jest kontynuacją poprzednich spotów, w których Mariusz Max Kolonko w formie relacji z Bostonu prezentował firmę. Tym razem jest to relacja Mariusza Maxa Kolonki z Polski na temat wysokiej jakości i szybkości serwisu, sprawnej likwidacji szkód i pewnej wypłaty odszkodowania, jakie oferuje Liberty Direct w naszym kraju.

Spot reklamowy będzie emitowany w głównych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, w tym m.in. w TVP, TVN i Polsacie. Ponadto, 16 kwietnia na ulicach największych miast Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Gdańsku, będzie można zobaczyć osoby przebrane za statuy wolności rozdające ulotki informacyjne i firmowe gadżety.

Kampania została przygotowana we współpracy z agencjami Gruppa66 Ogilvy, Media Planning Group i Promotor2.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)