Launch nowego produktu Dr. Oetkera
Dr. Oetker wprowadza linię produktów dla dzieci o nazwie Bajkowa
Chwila. Pierwszą marką w ramach nowej linii jest Kisiel Kolorek.
Wprowadzeniu na rynek produktu towarzyszy promocja konsumencka
autorstwa agencji Peppermint. Projekt prowadzony jest w wyniku
wygranego przetargu.
11.06.2008 08:00
W ramach działań dla nowej marki przygotowano propozycje aktywności BTL wspierających promocję produktu. Wraz z rozpoczęciem realizacji projektu ruszy akcja degustacyjna prowadzona w super i hipermarketach na terenie całej Polski. Na potrzeby promocji konsumenckiej agencja przygotowała materiały wspierające, dystrybuowane podczas trwania akcji.
Nowy produkt - Kisiel Kolorek trafia właśnie do sklepów. Wyróżnia go barwna szata graficzna, właściwości tj. barwienie języka oraz unikalne smaki dostosowane do potrzeb najmłodszych konsumentów. Nietypowe cechy produktu zostały podkreślone w materiałach promocyjnych, które pozwalają dzieciom przenieść się w bajkowy świat.