Straż miejska będzie się reklamować
Krakowska straż miejska jako pierwsza tego typu instytucja w Polsce, będzie korzystać z pomocy profesjonalnej agencji public relations w tworzeniu swojego wizerunku i docieraniu z informacjami do mieszkańców "Gazeta Krakowska" pierwsza pisze o tych planach.
23.08.2007 08:21
Kierownictwo straży właśnie podpisało umowę o współpracy z firmą public relations Event-Factory. Szefem zespołu krakowskiej firmy odpowiedzialnego za realizację projektu jest Jerzy Jurczyński - były rzecznik prasowy m.in. Wisła Kraków SSA, Tele-Fonika Kable SA. Umowa została zawarta do końca 2007 r. Do tej pory w krakowskiej straży miejskiej, drugiej co do wielkości jednostce w kraju, kontaktami z mediami, przygotowaniem informacji prasowych zajmowała się jedna osoba. Od dnia dzisiejszego zadania te będzie wspierać i nadzorować agencja Event Factory.
Chcemy skuteczniej docierać do mieszkańców Krakowa z informacjami o naszej pracy, a także zachęcać ich do wspólnych działań na rzecz porządku i bezpieczeństwa - poinformowała rzecznik prasowy straży Monika Chylaszek-Jarosz. Decydując się na nawiązanie współpracy z agencją PR wzorowaliśmy się na działaniach, jakie stosują np. jednostki policyjne w USA i krajach UE. Korzystają one z usług wyspecjalizowanych cywilnych firm, których zadaniem jest współpraca z mediami - dodała rzeczniczka. (mst)