Kompania Piwowarska: nowy wiceprezes ds. marketingu
Tomasz Bławat dotychczasowy wiceprezes ds. sprzedaży i dystrybucji
objął stanowisko Wiceprezesa ds. Sprzedaży, Dystrybucji i
Marketingu Kompanii Piwowarskiej.
11.10.2007 08:00
Tomasz Bławat z Kompanią Piwowarską związany jest od roku 2004. Od listopada 2004 roku piastował stanowisko Wiceprezesa ds. sprzedaży i dystrybucji a od 12 lipca 2007 roku, pełnił również obowiązki Wiceprezesa ds. Marketingu.
Tomasz Bławat swoją karierę zawodową rozpoczął zaraz po ukończeniu studiów na Uniwersytecie Gdańskim - od pracy we własnej firmie. W roku 1993 dołączył do zespołu sprzedaży firmy Procter & Gamble w Polsce. W ramach swojej kariery z P&G pracował między innymi w Czechach, Wielkiej Brytanii, a także jako Dyrektor Generalny Procter & Gamble w krajach bałtyckich. Od listopada 2004 roku jest wiceprezesem ds. sprzedaży i dystrybucji w Kompanii Piwowarskiej.
Kompania Piwowarska dokonała także zmian w zespole marketingu. Marketing managerami odpowiedzialnymi za marki mainstrem zostali: Tomasz Brycki, Marek Rawicki oraz Adriana Kajca. Za marki premium Kompanii Piwowarskiej odpowiadają: Małgorzata Kwilosz oraz Agnieszka Olejniczak. Całym zespołem pionu brand marketingu kieruje dyrektor portfela marek - Andrzej Kopleński.
Dyrektorem komunikacji i serwisu marketingowego jest Andrzej Białasiewicz, odpowiedzialny w Kompanii Piwowarskiej za współpracę z agencjami reklamowymi a także, m.in. zakup mediów, Brand PR i marketing sportowy.