Kodeks Zdrowego Życia - kampania reklamowa
Od 15 listopada 2007 r. ruszyła kampania reklamowa na rzecz
popularyzacji zapisów Europejskiego Kodeksu Walki z Rakiem,
realizowana dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii
Skłodowskiej-Curie w Warszawie.
19.11.2007 08:00
Na potrzeby kampanii TBWA\Telescope opracował i zrealizował film animowany, prezentujący wszystkie zasady Europejskiego Kodeksu Walki z Rakiem. Film przygotowali Krzysztof Kokoryn - absolwent wydziału malarstwa Warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie i Wojciech Kliczka - absolwent wydziału grafiki Warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych.
Spot będzie można zobaczyć w telewizji publicznej (TVP1) i prywatnej, m.in. TVN24, TVN Style, TVN Turbo, TVN Meteo, Canal+, Planete, Ale kino, Kuchnia TV, FOXlife; emisja planowana jest także w kinach.
Za kontakt z mediami odpowiada agencja TBWA\PR.
Celem kampanii edukacyjnej Kodeks Zdrowego Życia, prowadzonej od września br. w całej Polsce jest propagowanie zdrowego stylu życia, popularyzacja Kodeksu wśród lekarzy, a także edukacja dziennikarzy na temat profilaktyki pierwotnej nowotworów.