ŚwiatKobieta zamówiła kurczaka dla dziecka. Dostała ręcznik obtoczony panierką

Kobieta zamówiła kurczaka dla dziecka. Dostała ręcznik obtoczony panierką

Nietypowy incydent na Filipinach. Jedna z kobieta postanowiła zamówić dla swojego syna kurczaka na wynos w popularnej sieci restauracji typu fast food. Kiedy zamówienie dotarło do ich domu, okazało się, że danie w żaden sposób nie przypomina mięsa. Mieszkanka wysp nagłośniła sprawę w mediach społecznościowych, a udostępnione przez nią wideo szybko zyskało ogromną popularność.

Kobieta zamówiła kurczaka dla dziecka. Otrzymała ręcznik obtoczony panierką
Kobieta zamówiła kurczaka dla dziecka. Otrzymała ręcznik obtoczony panierką
Źródło zdjęć: © EAST NEWS/, Alique Perez/Facebook | EAST NEWS/ Alique Perez/Facebook

Do incydentu doszło na Filipinach. Alique Perez zamówiła dla swojego syna kurczaka na wynos w jednej z popularnych restauracji typu fast food - Jollibee. Jak później kobieta relacjonowała w rozmowie z gazetą "New York Post", jej dziecko próbowało poradzić sobie z daniem, jednak nie było w stanie pokroić mięsa na mniejsze kawałki.

Dopiero gdy matka przyjrzała się daniu, które zostało do jej domu, zauważyła, że w istocie jest to kawałek materiału przypominający ręcznik, obtoczony panierką.

Filipiny. Zamówiła dziecku kurczaka, dostała ręcznik w panierce

- Najgorsze doświadczenie w historii – mówiła, cytowana przez "The New York Post".

Kobieta całą sprawę nagłośniła w mediach społecznościowych, zamieszczając m.in. na Facebooku zdjęcia oraz nagranie ilustrujące zaistniałą sytuację. Film szybko stał się hitem sieci.

Mieszkanka Filipin złożyła także skargę do sieci restauracji Jollibee.

Filipiny. Zamówiła kurczaka, dostała panierowany ręcznik. Restauracja zabiera głos

Po incydencie, restaurację, która wydała opisane wyżej zamówienie, zamknięto na trzy w dni w celu wyjaśnienia sytuacji. Firma wydała też oświadczenie w tej sprawie.

"Jesteśmy głęboko zaniepokojeni" - przekazano. Sieć fast foodów zapowiedziała też odpowiednie kontrole i zapewniła, że zrobi wszystko, by takie zdarzenie nigdy się już nie powtórzyło.

Firma zadeklarowała także przeszkolenie pracowników i kontakt z dostawcami produktów.

Źródło: New York Post

Przeczytaj także:

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)