Kobieta zamówiła kurczaka dla dziecka. Dostała ręcznik obtoczony panierką
Nietypowy incydent na Filipinach. Jedna z kobieta postanowiła zamówić dla swojego syna kurczaka na wynos w popularnej sieci restauracji typu fast food. Kiedy zamówienie dotarło do ich domu, okazało się, że danie w żaden sposób nie przypomina mięsa. Mieszkanka wysp nagłośniła sprawę w mediach społecznościowych, a udostępnione przez nią wideo szybko zyskało ogromną popularność.
Do incydentu doszło na Filipinach. Alique Perez zamówiła dla swojego syna kurczaka na wynos w jednej z popularnych restauracji typu fast food - Jollibee. Jak później kobieta relacjonowała w rozmowie z gazetą "New York Post", jej dziecko próbowało poradzić sobie z daniem, jednak nie było w stanie pokroić mięsa na mniejsze kawałki.
Dopiero gdy matka przyjrzała się daniu, które zostało do jej domu, zauważyła, że w istocie jest to kawałek materiału przypominający ręcznik, obtoczony panierką.
Filipiny. Zamówiła dziecku kurczaka, dostała ręcznik w panierce
- Najgorsze doświadczenie w historii – mówiła, cytowana przez "The New York Post".
Kobieta całą sprawę nagłośniła w mediach społecznościowych, zamieszczając m.in. na Facebooku zdjęcia oraz nagranie ilustrujące zaistniałą sytuację. Film szybko stał się hitem sieci.
Trwa ładowanie wpisu: facebook
Mieszkanka Filipin złożyła także skargę do sieci restauracji Jollibee.
Filipiny. Zamówiła kurczaka, dostała panierowany ręcznik. Restauracja zabiera głos
Po incydencie, restaurację, która wydała opisane wyżej zamówienie, zamknięto na trzy w dni w celu wyjaśnienia sytuacji. Firma wydała też oświadczenie w tej sprawie.
"Jesteśmy głęboko zaniepokojeni" - przekazano. Sieć fast foodów zapowiedziała też odpowiednie kontrole i zapewniła, że zrobi wszystko, by takie zdarzenie nigdy się już nie powtórzyło.
Firma zadeklarowała także przeszkolenie pracowników i kontakt z dostawcami produktów.
Źródło: New York Post
Zobacz także: Dr Grzesiowski wyjaśnia, kto i dlaczego powinien zostać obowiązkowo zaszczepiony przeciwko COVID-19
Przeczytaj także: