Kasia Tusk sprzedała swoją firmę. Jest już "tylko" dobrze zarabiającą blogerką

Katarzyna Tusk, autorka bloga lifestylowego "Make Life Easier" i córka Przewodniczącego Rady Europejskiej Donalda Tuska, sprzedała część swojego biznesu. Teraz już "tylko" zarabia na blogu.

Kasia Tusk sprzedała swoją firmę. Jest już "tylko" dobrze zarabiającą blogerką
Źródło zdjęć: © East News | Krzysztof Kaniewski/REPORTER
Tomasz Molga

Spółka MLE (od nazwy bloga) zajmowała się sprzedażą autorskiej kolekcji odzieży blogerki. 31-letnia Katarzyna Tusk założyła ten biznes w 2015 roku wraz ze współautorką bloga Joanna Lisakowską. "Jesteśmy małą, niezależną firmą i naszym celem jest ciągłe doskonalenie się. Nad jakością naszych limitowanych kolekcji czuwają lokalni wytwórcy. Ich wiedza pozwala nam na odnalezienie balansu między wysoką jakością a przystępną ceną" - opisywały swoją działalność autorki.

Przedsięwzięcie świetnie się rozwijało. Już w pierwszym roku udało im się sprzedać produkty za pół miliona złotych. W kolejnym, czyli 2016 r., przychody spółki przekroczyły już 1,6 mln zł. Przy takim wyniku finansowym niektórzy blogerzy modowi ogłaszali już otwieranie salonów mody w całej Polsce. To zasługa siły modowego bloga Katarzyny Tusk "Make Life Easier" (146 tys. fanów na Facebooku, 240 tys. osób obserwujących na Instagramie). Kilka lat temu w badaniach GfK blog Tusk okazał się najbardziej wpływowy i inspirujący w grupie konsumentów zainteresowanych modą.

Kasia Tusk osobiście sprzedaje swoje produkty

Jak udało nam się dowiedzieć, jeszcze w ubiegłym roku Tusk zdecydowała się sprzedać część swoich udziałów. Tym samym przestała być prezeską firmy. Spółka jednak nadal prowadzi biznes, tyle, że już z nowymi udziałowcami i pod nową nazwą.

Powody transakcji nie są znane. Katarzyna Tusk zazwyczaj unika komentowania swoich poczynań biznesowych. Teraz sprzedażą produktów ze sklepu internetowego MLE Collection zajmuje się osobiście Katarzyna Tusk wraz z nową wspólniczką. To już jednak biznes sprowadzony w ramach spółki cywilnej i indywidualnej działalności gospodarczej. Ich wyniki finansowe nie są już ujawnione w rejestrach gospodarczych. Trudno więc oszacować ich skalę.

Jednak Tusk prawdopodobnie nadal świetnie zarabia na blogu. W ostatnich wpisach poleca produkty marki Chanel, informuje też, że kończy pracę nad zimową kolekcją odzieży. Jak donosiły branżowe media, w tym roku wpływowa blogerka zaangażowała się we współpracę z polską marka kosmetyków Tołpa. W towarzyszącym blogowi sklepie internetowym można kupić produkty plasujące się cenowo nieco powyżej produktów sieciówek. Na przykład długie sukienki kosztują powyżej 450 zł, T-shirt to wydatek około 150 zł. Nie jest tanio, ale, jak przekonywała Tusk, jej ubrania są szyte przez polskich krawców.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (166)