Kampania wizerunkowa BIS Polskiego Radia

4 września br. rusza kampania wizerunkowa BIS Polskiego Radia pod hasłem 'BIS - Bardzo Inna Stacja'.

01.09.2006 | aktual.: 01.09.2006 07:46

Celem kampanii jest wzrost słuchalności oraz utrwalenie wizerunku BIS Polskiego Radia jako poznawczo – młodzieżowego programu, stawiającego na interaktywność i muzykę alternatywną.

Kampania adresowana jest do grupy docelowej 15-30 lat.

Kreację kampanii przygotowała agencja Kreacja PRO, która zrealizowała również film reklamowy. Przetarg wygrała agencja New Age Media obsługująca Cinema City w całym kraju.

20-sekundowy spot reklamowy emitowany będzie we wrześniu i październiku w dwóch stacjach telewizyjnych - MTV i VIVA oraz w kinach. Reklamy pojawią się również w prasie, między innymi: Gazeta Wyborcza, Życie Warszawy, Wprost, Przekrój, Machina, Fluid, Gazeta Studencka: (wrzesień – grudzień); w internecie: mailing: onet.pl, wp.pl, portale: o2.pl, gazeta.pl, sciaga.pl, fotka.pl, grono.net, gratka.pl, allegro.pl (muzyka i film), komunikator Gadu – Gadu; metro warszawskie: Steuer

Ponadto powstała gra internetowa, która będzie rozsyłana do odbiorców za pomocą viral marketing (marketing „szeptany”).

Planowaniem i zakupem mediów zajęło się Biuro Promocji Polskiego Radia.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)