Kampania telefonów LG KG220/225
Firma LG Electronics (LG) rozpoczęła w maju kampanię reklamową nowych telefonów LG z serii Butterfly.
01.06.2006 06:43
W drugiej połowie maja rozpoczęła się kampania reklamowa telefonów komórkowych pod hasłem „Uskrzydlą Cię...”. Celem kampanii jest poinformowanie i przedstawienie nowych, niezwykle lekkich i stylowych telefonach komórkowych LG KG220 i KG225 z serii Butterfly.
Grupą docelową, do której kampania jest kierowana są młodzi ludzie w wieku 18-30 lat (kobietymężczyźni), którzy poszukują ciekawego, eleganckiego i niedrogiego telefonu komórkowego.
Kampania „Uskrzydlą Cię...” jest obecna w prasie (dzienniki, tygodniki, dwutygodniki). W komunikacji są wykorzystywane także nośniki wielkoformatowe i reklama mobilna – obrandowane samochody marki Smart. Smarty-Motyle poruszają się po ulicach największych miast Polski (Warszawa, Trójmiasto, Kraków, Wrocław, okręg katowicki).
Bardzo ważną rolę w kampanii odgrywają działania online. Na jej potrzeby została stworzona specjalna strona internetowa, na której można obejrzeć telefony, ale także wziąć udział w konkursie i wygrać atrakcyjne nagrody (http://www.motylg.pl/). Strona i konkurs dla internautów są przedstawiane na jednym z największych polskich portali.
„Zdecydowaliśmy się położyć duży nacisk na działania online i zaproponować użytkownikom formę interaktywnej zabawy. Ze strony http://www.motylg.pl/ można wysłać sympatycznego „Motyla” – czyli uskrzydlony i fantazyjnie pomalowany telefon LG i zachęcić znajomych do wzięcia udziału w konkursie, w którym można wygrać atrakcyjne nagrody” – powiedział Dariusz Marnic, Specjalista ds. Marketingu GSM z firmy LG Electronics.
Kampania potrwa do końca czerwca. Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja Arc Worldwide – współpracująca z LG na zasadach projektowych. Media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom.