Kampania reklamowa potrójnej usługi UPC Polska
Ruszała pierwsza kampania reklamująca potrójną usługę UPC Polska -telewizję, szerokopasmowy dostęp do internetu oraz usługi telefoniczne.
11.01.2006 04:38
Zakrojona na szeroką skalę kampania, która potrwa do końca stycznia, obejmuje takie media jak telewizja, radio i internet.
Celem nowej kampanii jest promocja zintegrowanych usług UPC Polska: telewizji kablowej, dostępu do internetu i wprowadzonej w listopadzie ub.r. usługi telefonicznej. Jest to pierwsza kampania promująca potrójną usługę UPC. Odpowiednio sformułowana atrakcyjna oferta zachęca do kupna wszystkich trzech usług naraz. W kampanii położono nacisk nie tylko na atrakcyjność poszczególnych produktów: bogactwo oferty telewizyjnej, najszybszy dostęp do internetu na rynku, prosta w użyciu i konkurencyjna usługa telefoniczna, ale i na korzyści i wygodę płynące z wykupienia ich od jednego operatora.
Kampania prowadzona jest na szeroką skalę w telewizji, internecie oraz radiu. Spoty telewizyjne reklamujące ofertę, w ramach której już za 99 zł miesięcznie można korzystać z ponad 50 programów telewizyjnych, dostępu do internetu o prędkości do 1 Mb/s oraz usługi telefonicznej, można zobaczyć na kanałach TVN, TV4, TVN 7, TVN Turbo, Tele5, Polsat, Discovery Channel, Animal Planet, National Geographic, CNN, Romantica, Club, Reality TV, Planete, Europa Europa, Jetix, Hallmark, AXN, Ale Kino, Kino Polska, VH1. Po raz pierwszy spoty reklamujące usługi UPC Polska pojawiają się na tylu kanałach telewizyjnych.
W internecie boksy śródtekstowe ukażą się na portalach Onet.pl, Wp.pl oraz Gazeta.pl. Kampania radiowa potrwa od połowy stycznia, a spoty będą emitowane na falach Radia Eska, HIT FM Trójmiasto, Flash+, Planeta Kraków, PR RAM Wrocław, VOX (w Krakowie i Szczecinie), Złote Przeboje oraz Antyradia.
Dodatkowo przygotowane zostały materiały BTL dla przedstawicieli handlowych (ulotki) oraz upominki dla nowych abonentów.
„Jest to nasza pierwsza kampania reklamowa potrójnej usługi UPC. Po raz pierwszy nasze spoty pojawią się na tylu kanałach telewizyjnych – ogólnopolskich i tematycznych oraz w stacjach radiowych. Oferowanie trzech usług daje wyjątkowe możliwości łączenia ich w atrakcyjne dla abonenta pakiety. Chcemy przekonać jak największą liczbę klientów, że warto kupić zarówno telewizję, internet, jak i telefon w UPC - powiedział Jarosław Pijanowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w UPC Polska.
Kampanię przygotowała agencja TBWA, media zakupiła agencja Starcom.