Kampania reklamowa marki "Jurajska"
Od maja br. ruszyła kolejna kampania promocyjna naturalnej wody
mineralnej Jurajska i potrwa do końca sierpnia. Hasłem przewodnim
kampanii jest "Posłuchaj swego pragnienia - zasmakuj natury".
09.05.2008 08:00
W pierwszym etapie kampanii emitowane będą 30 i 20 sekundowe spoty wizerunkowe naturalnej wody mineralnej Jurajska w ogólnopolskich stacjach takich jak:TVP1, TVP2, TVN, TVN7, TVNStyle, TVN24, Polsat, TV4, Discovery, Fox Life, Hallmark, AXN. Kampanię telewizyjną uzupełniają również inne działania reklamowe które obejmują: reklamę w prasie handlowej i codziennej, oraz reklamę w najczęściej oglądanych portalach internetowych Onet.pl oraz wp.pl.
W kolejnych etapach kampanii będą emitowane spoty sponsorskie transmisji meczy Ligii Światowej siatkarzy, wykorzystany zostanie outdoor na terenie całej Polski, materiały POS oraz reklamy w prasie kobiecej jak również zostanie przeprowadzona promocja konsumencka.
Strategię kampanii opracowała Jurajska Spółdzielnia Pracy. Autorem projektów graficznych jest krakowskie Studio Projektowe Mh - art. Za zakup mediów odpowiada Dom Mediowy MPG z Warszawy.