Kampania produktowa Lukas Banku


Lukas Bank rozpoczął nową kampanię kredytu gotówkowego, wspartą
nową platformę komunikacyjną. Agencja TBWA\ jest odpowiedzialna za
kreację i realizację projektu.

26.02.2008 08:00

Przekaz kampanii kredytu gotówkowego opiera się na różnorodności oferowanych pożyczek w 15 minut. Na potrzeby kampanii agencja TBWA\ przygotowała i zrealizowała dwa spoty TV w wersji 30 i 15 sekundowej. Kampania potrwa do końca marca 2008.

Kampania telewizyjna obecna jest w takich stacjach telewizyjnych jak TVP 1, TVP 2,TVP 3, TV 4,Polsat, TVN, TVN7, Puls, AXN, Planet, Kino Polska, Tele 5 i inne. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Dom Mediowy Initiative.


cel kampanii: kampania produktowa
klient: LUKAS Bank
przedstawiciel klienta: Justyna Przybylska
agencja: TBWA\
przedstawiciel agencji: Rafał Ponewczyński
dyrektor kreatywny: Paweł Borowski
copywriter: Czesław Plawgo
reżyseria: Krzysztof Pawłowski
studio: Produkcja
media: TVP 1, TVP 2,TVP 3, TV 4,Polsat, TVN, TVN7, Puls, AXN, Planet, Kino Polska, Tele 5 i inne
czas trwania: 18 luty 2008 - 26 marca 2008.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)