Kamis rozpoczyna Letni Festiwal Smaku
Pod hasłem Letni Festiwal Smaku rozpoczęła się akcja promocyjną marki Kamis.
07.06.2006 06:39
Jej celem jest przypomnienie portfolio przypraw i musztard marki Kamis, niezbędnych przy grillowaniu i w letniej kuchni oraz przedstawienie nowych propozycji produktowych przygotowanych z myślą o sezonie letnim. Celem akcji Letni Festiwal Smaku jest również kulinarna edukacja konsumenta w temacie stosowania przypraw, ziół, mieszanek Kamis w codziennej kuchni. Wsparciem szeroko zakrojonej akcji promocyjno-konsumenckiej jest kampania prasowa, która potrwa do końca lipca. Letni Festiwal Smaku jest kontynuacja ubiegłorocznej kampanii promocyjnej marki Kamis.
Letni Festiwal Smaku to przede wszystkim konsumenckie promocje w punktach sprzedaży, atrakcyjne cenny i ekspozycja przypraw do grilla Kamis, akcje degustacyjne i animacje. To również nowe produkty Kamis. Akcjom w punktach sprzedaży towarzyszyć będą specjalne materiały POS – m.in. ulotki dla konsumentów z przepisami na letnią kuchnię. Wsparciem działań trade’owych będzie kampania prasowa marki Kamis.
Tradycyjne layouty reklamowe zastąpione zostały advertorialami, które poza prezentacją przypraw do dań z grilla oraz musztard, zawierają również przepisy kulinarne. Obok advertoriali, pojawi się również sponsoring rubryk kulinarnych tematycznie związanych z grillem oraz sponsoring sesji zdjęciowych. Głównymi bohaterami kampanii Kamis będą Przyprawy do Grilla Kamis w trzech smakach: Klastycznym, Pikantnym i Łagodnym i w nowym opakowaniu, którym jest atrakcyjna, nowoczesna puszka z funkcjonalną posypką, oraz musztardy Kamis również w „odświeżonych” stylistycznie opakowaniach.
W kampanii wykorzystanych zostanie kilkanaście wiodących tytułów prasy kobiecej i opiniotwórczej, m.in.: Wysokie Obcasy, Moje Gotowanie, Pani Domu, Poradnik Domowy, Claudia, Polityka, Naj, Viva!, Przyjaciółka- Grill i Sałatki.
Za kreację kampanii odpowiada agencja QST Konsorcjum Marketingowe, planowanie i zakup mediów - Dom mediowy Mediacom.