Just i IKER zrealizują strategię dla miasta Poznań
Po trwającym kilka miesięcy konkursie miasto Poznań wybrało
strategię na lata 2008-2012 autorstwa Just/IKER.
05.06.2008 08:00
Na potrzeby przedsięwzięcia zawiązane zostało konsorcjum pomiędzy Just a Instytutem Konkurencyjnej Ekonomii Regionów, które na podstawie materiału analitycznego, korzystając również z własnych dedykowanych badań i bazy studiów przypadków przygotawały koncepcję i podstawę strategii dla marki miasta Poznań.
- Koncepcja ta zakorzeniona jest w strategii rozwoju miasta, wychodzi jednak kilka kroków naprzód - w stronę nowej gospodarki, w stronę nowego rozdziału w rozwoju miast. Jest odpowiedzią na wyzwania epoki sieciowych metropolii, epoki globalnego przepływu kapitału, ludzi i idei. Jest nowoczesną platformą działań i komunikacji, która konsekwentnie zrealizowana, jest w stanie nie tylko wyróżnić Poznań na mapie Polski i Europy, ale także zbudować dla tej marki realną i docenianą wartość. Nadchodzi Era Miast, a Nasze Miasto wraca do gry o najwyższe stawki. Poznań nie broni swojej pozycji, Poznań kontratakuje - podano w komunikacie.
W przetargu konsorcjum Just/IKER pokonało dwóch innych konkurentów: połączone siły agencji DDB Warszawa i Peppermint oraz Stratosferę.