Jeżyki - najeżone bakaliami
1 października 2007 roku ruszyła nowa kampania wizerunkowa ciastek
Jeżyki.
"Kampania oraz towarzyszące jej hasło -Jeżyki. Najeżone bakaliami - mają podkreślać bogactwo składników, bakalii co jest głównym atrybutem marki" - tłumaczy Anna Szmyt, kierownik marketingu Jutrzenki, która jest managerem projektu.
Grupą docelową kampanii stanowią kobiety w wieku 16 - 34 lat o wykształceniu średnim i wyższym i poziomie dochodu średnim i powyżej na gospodarstwo domowe, mieszkanki średnich i większych miast.
Działania reklamowe obejmują reklamy telewizyjne w trzynastu kanałach, między inymi w TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN Style, TV4, TVN 7, oraz w kanałach tematycznych takich jak Viva, MTV, Zone Club, Zone Realisty, VH1. Media zakupił dom mediowy Universal McCann.
Produkcję spotu przygotowanego przed dział marketingu Jutrzenka i agencję GPD Advertising powierzono firmie OTO Studio Filmowe.