Jedna czwarta odsłon reklam on‑line dla usług finansowych
Usługi finansowe po raz kolejny okazały się najczęściej reklamowaną w Internecie branżą.
W lipcu tego roku reklamy internetowe usług finansowych stanowiły 25 procent wszystkich odsłon reklamowych w USA. Oznacza to wzrost tej wartości o jeden procent w porównaniu z czerwcem 2006 oraz o cztery procent w porównaniu z lipcem zeszłego roku. Kategoria „Inne media internetowe” zdobyła 18 procent odsłon, a wiec tyle samo, co miesiąc i rok wcześniej. Handel detaliczny uplasował się na trzecim miejscu z 17 procentami odsłon w lipcu, a 16 procentami w czerwcu tego roku oraz 14 procentami „tortu” reklamy on-line w czerwcu 2005.
Mimo wielu reklam w sieci, zarówno filmów, jak i programów telewizyjnych kategoria rozrywkowa osiągnęła marny wynik – 3 procent odsłon reklamowych w czerwcu. Taka wartość utrzymuje się już od stycznia a największy udział w tej kategorii ma MySpace.com – aż 15,3 procenta odsłon.
Najpopularniejszym nośnikiem reklam on-line ponownie okazała się witryna Yahoo Mail – pochodził z niej 32,9 odsłon reklamowych. Kolejne miejsca zajęły MySpace z 18,7 procentami oraz MSN Hotmail z 7 procentami odsłon.