Jeden 'Sukces' dla niej i dla niego
Od czerwcowego numeru miesięcznik 'Sukces' (Multico Press) ujednolicił swoje wydanie. Dotychczas pismo miało dwa oddzielne grzbiety - jeden dla pań, drugi dla panów.
- Jesteśmy dziś magazynem typu „people” i nie ma powodu tworzenia sztucznego podziału na tematy damskie i męskie – tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Barbara Stanisławczyk, redaktor naczelna „Sukcesu”. – Pismo zawsze czytało ok. 60 proc. kobiet i ok. 40 proc. mężczyzn. Myślę, że formuła, która teraz oferujemy, zachowa ten podział – dodaje naczelna.
Wraz z połączeniem grzbietów nastąpiły niezbędne zmiany w layoucie i zawartości czasopisma, które będą jeszcze kontynuowane w lipcowym numerze „Sukcesu”. Zmieniła się także objętość pisma, teraz liczy ono 176 stron. Do tej pory grzbiet damski miał 112 stron, zaś męski – 100.
Od czerwcowego wydania o 2 zł zmniejszyła się także cena miesięcznika. Teraz wynosi 6,90 zł. - Formuła połączenia grzbietów pozwoliła nam obniżyć cenę. Produkcja dwóch oddzielnych grzbietów generowała większe koszty – tłumaczy nam Stanisławczyk.
Z częścią nakładu czerwcowego numeru można kupić także płytę DVD z filmem, w tym przypadku miesięcznik kosztuje 9,90 zł. Nie wiadomo na razie, czy do kolejnych wydań „Sukcesu” dołączane będą nadal filmy czy inne dodatki. - Nie słyniemy z gadżetów – podkreśla Stanisławczyk
Po scaleniu grzbietów zmienił się także nakład pisma. Czerwcowe wydanie „Sukcesu” ukazało się w ilość ok. 100 tys. egzemplarzy. Dotychczas każdy z grzbietów miał nakład wynoszący ok. 85 tys. egz.
Wprowadzeniu na rynek ujednoliconego „Sukcesu” towarzyszy kampania reklamowa, która potrwa do 5 czerwca. Obejmuje ona telewizję (TVN24, Canal+, Kuchnia TV, Zone Club, Zone Europa, Zone Reality, Zone Romantica i programy regionalne w TVP2 i TVP3) oraz radio (Radio Zet, Radio Wawa, Radio Pin). Sprzedaż jest także wspierana akcją crossporomocyjną w Empikach.
Kreacją kampanii i zakupem mediów zajęło się wydawnictwo Multico Press we własnym zakresie.
Średnia sprzedaż „Sukcesu” w lutym br. wyniosła 40 835 egz. (rok wcześniej 24 365 egz.).