Trwa ładowanie...
d1t4djx
02-06-2007 07:10

Jeden 'Sukces' dla niej i dla niego

Od czerwcowego numeru miesięcznik 'Sukces' (Multico Press) ujednolicił swoje wydanie. Dotychczas pismo miało dwa oddzielne grzbiety - jeden dla pań, drugi dla panów.

d1t4djx
d1t4djx

- Jesteśmy dziś magazynem typu „people” i nie ma powodu tworzenia sztucznego podziału na tematy damskie i męskie – tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Barbara Stanisławczyk, redaktor naczelna „Sukcesu”. – Pismo zawsze czytało ok. 60 proc. kobiet i ok. 40 proc. mężczyzn. Myślę, że formuła, która teraz oferujemy, zachowa ten podział – dodaje naczelna.

Wraz z połączeniem grzbietów nastąpiły niezbędne zmiany w layoucie i zawartości czasopisma, które będą jeszcze kontynuowane w lipcowym numerze „Sukcesu”. Zmieniła się także objętość pisma, teraz liczy ono 176 stron. Do tej pory grzbiet damski miał 112 stron, zaś męski – 100.

Od czerwcowego wydania o 2 zł zmniejszyła się także cena miesięcznika. Teraz wynosi 6,90 zł. - Formuła połączenia grzbietów pozwoliła nam obniżyć cenę. Produkcja dwóch oddzielnych grzbietów generowała większe koszty – tłumaczy nam Stanisławczyk.

Z częścią nakładu czerwcowego numeru można kupić także płytę DVD z filmem, w tym przypadku miesięcznik kosztuje 9,90 zł. Nie wiadomo na razie, czy do kolejnych wydań „Sukcesu” dołączane będą nadal filmy czy inne dodatki. - Nie słyniemy z gadżetów – podkreśla Stanisławczyk

d1t4djx

Po scaleniu grzbietów zmienił się także nakład pisma. Czerwcowe wydanie „Sukcesu” ukazało się w ilość ok. 100 tys. egzemplarzy. Dotychczas każdy z grzbietów miał nakład wynoszący ok. 85 tys. egz.

Wprowadzeniu na rynek ujednoliconego „Sukcesu” towarzyszy kampania reklamowa, która potrwa do 5 czerwca. Obejmuje ona telewizję (TVN24, Canal+, Kuchnia TV, Zone Club, Zone Europa, Zone Reality, Zone Romantica i programy regionalne w TVP2 i TVP3) oraz radio (Radio Zet, Radio Wawa, Radio Pin). Sprzedaż jest także wspierana akcją crossporomocyjną w Empikach.

Kreacją kampanii i zakupem mediów zajęło się wydawnictwo Multico Press we własnym zakresie.

Średnia sprzedaż „Sukcesu” w lutym br. wyniosła 40 835 egz. (rok wcześniej 24 365 egz.).

d1t4djx
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1t4djx
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj