Jak zapewnić innowacyjność biznesu dzięki wsparciu nowoczesnych technologii
Obecnie zdobycie wysokiej pozycji biznesowej nie gwarantuje sukcesu długofalowego. Utrzymanie tej pozycji jest sztuką możliwą dzięki ciągłemu doskonaleniu prowadzonej działalności, kreatywności i innowacjom oraz czujnemu ograniczaniu ryzyka biznesowego. Niezbędne jest przy tym właściwe reagowanie na informacje o zmianach w otoczeniu. Bez odpowiedniego wsparcia nowoczesnych technologii i dobrej komunikacji wydaje się to nieosiągalne.
01.10.2013 | aktual.: 01.10.2013 15:16
O tym, że nie da się dziś efektywnie prowadzić biznesu bez zaangażowania w proces nowoczesnych technologii, przekonywać nas będą eksperci 5. edycji Kongresu „Biznes to Rozmowy”. Wydarzenie to, organizowane przez firmę Netia, odbędzie się w Warszawie już 3 października br. Wezmą w nim udział przedstawiciele firm z wielu branż – zarówno znani i cenieni w środowisku eksperci, jak i poszukujący inspiracji menedżerowie i właściciele firm. Jego formuła zakłada z jednej strony krótkie dynamiczne sesje, z drugiej zaś – szerokie spektrum inspirujących tematów. Organizatorzy Kongresu chcą, by tegoroczna jego edycja wywołała szereg dyskusji na temat najnowszych trendów technologicznych i możliwości, jakie stwarzają m.in. w dziedzinie mobilności, wideo czy Internetu rzeczy (Internet of Things). Na stronie biznestorozmowy.plbędzie dostępny na żywo streaming z wydarzenia.
Gościem specjalnym tegorocznej edycji Kongresu będzie 35-letni Kanadyjczyk Jeremy Gutsche – łowca trendów, który stał się sławny dzięki serwisowi TrendHunter.com, w którym zbiera wszystkie rzeczy mogące wskazywać na nowy trend we wzornictwie odzieży, gadżetów, fotografii czy mieszkań. Pisze książki, doradza i zarabia na występach. Jak podkreśla przedstawiciel organizatora Kongresu Michał Dolny, dyrektor marketingu Netii – Jeremy Gutsche będzie wskazywał przede wszystkim na szeroki i powszechny dostęp do Internetu, wideo, Internet of things – czyli na narzędzia, które najczęściej pojawiają się w kontekście nowych trendów i rozwiązań dla biznesu. Opowie również, jak chaos, tak częsty w czasach kryzysu, zamienić w szansę, jak efektywnie śledzić nowe trendy i skutecznie zarażać innych swoimi pomysłami.
Więcej informacji na temat tegorocznego Kongresu, a także poprzednich jego edycji można znaleźć na stronie www.biznestorozmowy.pl.
Materiał powstał przy współpracy z Netia.