Jak wypromować Warszawę?
"Warszawa - miasto warte zachodu", "Warszawa
- Stare Miasto, Nowy Świat", "Warszawa@Europa" - to kilka z
dziesięciu półfinałowych haseł w konkursie na hasło promocyjne dla
stolicy, zorganizowanym przez biuro promocji Urzędu Miasta.
Zwycięski tekst wybiorą mieszkańcy stolicy, głosując drogą
elektroniczną.
Do półfinału zakwalifikowały się także następujące hasła: "Warszawa - to miasto budzi ludzi!", "Warszawa - zawsze jesteś w centrum", "Warszawa rusza", "Warszawa. Tu się żyje naprawdę", "Zakochaj się w Warszawie", "Miasto w Twoim rytmie", "Warszawa - musisz to przeżyć".
O tym, które hasła spośród prawie 2 tys., jakie dotarły do biura promocji miasta, przeszły kolejny etap, zdecydowała komisja, w której znaleźli się dziennikarze, specjaliści od reklamy oraz pracownicy urzędu.
Głosować można drogą elektroniczną, wysyłając e-maila ze strony internetowej www.um.warszawa.pl lub w formie tradycyjnej - wysyłając do urzędu miasta kupon zamieszczony w prasie. Konkurs trwa do 11 lipca, zwycięzca - autor najciekawszego hasła - zostanie wyłoniony 15 lipca. Otrzyma główną nagrodę - 15 tys. zł.