IQ Marketing dla Scandinavian Tobacco
Pod hasłem "Wjedź w dobry stan" Scandinavian Tobacco realizuje
akcję marketingu bezpośredniego skierowaną do konsumentów
papierosów Nevada. Za koncepcję i obsługę akcji odpowiedzialna jest
agencja IQ Marketing.
29.01.2008 08:00
Akcja ma formę konkursu, w którym do wygrania są: Jeep Compass Sport, 50 kamer Sony DCR HC27 oraz upominki gwarantowane w postaci stylowej zapalniczki lub modnego bezrękawnika.
Celem konkursu jest budowanie lojalności aktualnych konsumentów marki Nevada. Konkursowi towarzyszy limitowana edycja opakowań, wewnątrz których znajdują się inserty informacyjne. Aby wziąć w nim udział, należy wysłać insert z wypełnioną ankietą na odwrocie i dołączonymi kodami kreskowymi. Odpowiednia ilość kodów z dowolnego opakowania papierosów Nevada upoważnia do otrzymania upominków gwarantowanych. Nagrody główne natomiast trafią do rąk autorów najciekawszych odpowiedzi na pytanie: "Co wprawia Cię w dobry stan?" Konkurs trwa do 24 lutego 2008 r.
Agencja IQ Marketing odpowiada również za realizację konkursów dla innych marek z portfolio Scandinavian Tobacco: trwającego aktualnie konkursu dla marki Cristal, w którym do wygrania jest kilkadziesiąt tysięcy nagród, w tym Peugeot 207 oraz zakończonych już akcji dla marek Slim Camelia oraz Rockets.