Trwa ładowanie...
d3cifvm
21-09-2006 06:57

Internetowa kampania reklamowa Nordea

Nordea Bank Polska rozpoczął kampanię reklamową nowego walutowego rachunku oszczędnościowego Nordea Progres, dostępnego w euro i dolarach amerykańskich.

d3cifvm
d3cifvm

Kampania prowadzona jest w Internecie – głównie w sekcjach poświęconych oszczędzaniu w popularnych serwisach: gazeta.pl, interia.pl i wp.pl, oraz w formie linku sponsorowanego w google.pl.

W przekazie reklamowym skoncentrowano się na 5-procentowym oprocentowaniu oferowanym przez bank Nordea w przypadku rachunku prowadzonego w dolarach amerykańskich.

Kampania potrwa do połowy października.

Zaplanowała ją warszawska firma Media Contacts. Za kreację odpowiada agencja WonderHouse z Gdyni.

d3cifvm
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3cifvm
Więcej tematów