Intensywna kampania Delecty na Wielkanoc

Dwudziestego marca br. rozpoczyna się intensywna kampania telewizyjna ciast w proszku z linii Duża Blacha Delecty.

19.03.2006 22:34

Jest to najsilniejszy element wielkanocnej kampanii reklamowej, promującej kategorie przypraw i dodatków do ciast oraz ciast w proszku, na łamach prasy konsumenckiej i handlowej, telewizji i radia.

Wsparcie linii Duża Blacha ma charakter wizerunkowy i informacyjny. Obejmie emisje 15 i 30 sekundowych spotów reklamowych w TVP1, TVP2, TVP3, POLSAT, TVN, TVNSiedem, TV4 oraz w radiu RMF FM. Kampania rodzinnej Delecty potrwa do połowy kwietnia, a jej celem jest wzmocnienie świadomości marki Delecta jako marki żywnościowej.

Kampania prasowa została przygotowana dla kategorii przypraw i dodatków do ciast (m. in. cukrów i proszków do pieczenia, aromatów, polew i kremów) oraz dla Dużej Blachy. Celem działań na łamach prasy kobiecej (Claudia, Pani Domu, Naj, Przyjaciółka, Tina, Moje Gotowanie i Tina Smacznego) jest edukacja konsumentów, poprzez wskazanie zastosowania poszczególnych produktów Delecty w przepisach.

W kwietniu zaplanowano emisję reklam także w prasie branżowej, na łamach Poradnika Handlowca i Supermarket News.

Kampania prasowa potrwa do końca kwietnia br.

Kreację spotu telewizyjnego i radiowego przygotowała agencja reklamowa Red8.

Layouty graficzne advertoriali (rozkładówek) i fiszek w prasie kobiecej zostały opracowane we współpracy z poszczególnymi redakcjami. Wszystkie media na potrzeby wielkanocnej kampanii zakupił Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja SCH Public Relations.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)