Intensywna kampania Delecty na Wielkanoc
Dwudziestego marca br. rozpoczyna się intensywna kampania telewizyjna ciast w proszku z linii Duża Blacha Delecty.
19.03.2006 22:34
Jest to najsilniejszy element wielkanocnej kampanii reklamowej, promującej kategorie przypraw i dodatków do ciast oraz ciast w proszku, na łamach prasy konsumenckiej i handlowej, telewizji i radia.
Wsparcie linii Duża Blacha ma charakter wizerunkowy i informacyjny. Obejmie emisje 15 i 30 sekundowych spotów reklamowych w TVP1, TVP2, TVP3, POLSAT, TVN, TVNSiedem, TV4 oraz w radiu RMF FM. Kampania rodzinnej Delecty potrwa do połowy kwietnia, a jej celem jest wzmocnienie świadomości marki Delecta jako marki żywnościowej.
Kampania prasowa została przygotowana dla kategorii przypraw i dodatków do ciast (m. in. cukrów i proszków do pieczenia, aromatów, polew i kremów) oraz dla Dużej Blachy. Celem działań na łamach prasy kobiecej (Claudia, Pani Domu, Naj, Przyjaciółka, Tina, Moje Gotowanie i Tina Smacznego) jest edukacja konsumentów, poprzez wskazanie zastosowania poszczególnych produktów Delecty w przepisach.
W kwietniu zaplanowano emisję reklam także w prasie branżowej, na łamach Poradnika Handlowca i Supermarket News.
Kampania prasowa potrwa do końca kwietnia br.
Kreację spotu telewizyjnego i radiowego przygotowała agencja reklamowa Red8.
Layouty graficzne advertoriali (rozkładówek) i fiszek w prasie kobiecej zostały opracowane we współpracy z poszczególnymi redakcjami. Wszystkie media na potrzeby wielkanocnej kampanii zakupił Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja SCH Public Relations.