Indesit: ponad 6 mln złotych na działania reklamowe
Na początku września firma Indesit Company Polska ruszyła z
ogólnopolską kampanię reklamową pralki Indesit Moon pod hasłem
"Future friendly". Będzie się ona składać ze standardowych działań
ATL (obejmujących telewizję, prasę, internet i outdoor) i BTL oraz
niestandardowych akcji marketingowych. Zobacz spot!
05.09.2007 08:00
15- i 30-sekundowe spoty reklamowe ukażą się w dwóch odsłonach w kanałach ogólnopolskich: TVN, Polsat, TVP, TVN7 i TV4 oraz w kanałach tematycznych, m.in. TVN Style, TVN Turbo czy Discovery Channel. Pierwsza faza kampanii telewizyjnej rozpoczyna się 3 września i potrwa do początku października, druga rozpocznie się w ostatnim tygodniu października i potrwa 3 tygodnie.
Indesit Company Polska zaplanował reklamy teaserowe w prasie w dodatkach tematycznych "Gazety Wyborczej" i "Dziennika. Polska Europa Świat". Ponadto Moon będzie szeroko reklamowany w pismach wnętrzarskich takich jak "Dobre Wnętrze", "Cztery Kąty", "Dom i Wnętrze" i "Tak Mieszkam", w magazynach kobiecych m.in. "Avanti", "Twój Styl", "Zwierciadło" i "Claudia" oraz w miesięcznikach skierowanych do mężczyzn m.in. "Playboy" i "Logo".
Reklama Indesit Moon będzie widoczna na billboardach w największych miastach w całej Polsce. W kampanii outdoorowej wykorzystane zostaną siatki wielkoformatowe o wielkości do 500 m2 oraz winylowe o wielkości 50 i 100 m2.
Indesit Company zaplanował także od początku października standardowe i niestandardowe działania w Internecie. Kampania wizerunkowa zostanie przeprowadzona w kilku najważniejszych polskich portalach informacyjnych. Równolegle Indesit zaprezentuje specjalny komiksowy serial interaktywny na jednym z wybranych portali.
Kampania wspierana będzie także przez standardowe i niestandardowe akcje BTL. Najważniejsze działania skierowane będą do sprzedawców sprzętu AGD, dla których stworzona została specjalna platforma szkoleniowo-informacyjna z licznymi atrakcjami. W punktach sprzedaży pojawią się także promocje i materiały wspierające sprzedaż bezpośrednią.
Firma chce dotrzeć z informacją o produkcie do ludzi w wieku 20-45 lat, którzy są otwarci na nowości techniczne. Przekaz ma na celu zwrócenie uwagi na intuicyjne rozwiązania oraz unikalny futurystyczny wygląd produktu.
Kampania została przygotowana we współpracy z agencją reklamową Leo Burnett. Za działania niestandardowe w Internecie odpowiada Digital One. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat. Pr-owo kampanię wspiera agencja Sigma International.
Indesit Company Polska przeznaczył ponad 6 mln złotych na działania reklamowe towarzyszące wprowadzeniu pralki Moon.