Trwa ładowanie...
d3trpce
MPG
24-01-2008 08:00

III Konferencja MPG ''Budowanie marek poprzez komunikację mediową''


Domy mediowe wyłoniły się z agencji reklamowych, które początkowo
same planowały i kupowały kampanie reklamowe. Szybki rozwój rynku
reklamowego wymógł wyodrębnienie się działów mediowych jako
osobnych spółek - domów mediowych.

d3trpce
d3trpce

Na drodze transformacji, jaką jest dążenie do budowania relacji marki z konsumentem istotne jest, aby domy mediowe stawały się w większym stopniu - strukturami marketingowymi, które oprócz poszukiwań związanych z najlepszą optymalizacją kampanii w mediach, były doradcą strategii komunikacji.

"Ważne, żeby reklama była inwestycją, a nie kosztem sprzedaży", mówi Jacek Dzięcielak CEO MPG Poland.

31 stycznia dom mediowy MPG zorganizuje trzecią Konferencję dotyczącą budowania marek poprzez komunikację mediową.

Na konferencji, gość honorowy Luisa Villar z B6 Entertainment (struktury należącej do Havas Media), opowie o niestandardowych działaniach w telewizji, czyli "branded entertainment". Inni eksperci, w temacie budowania marek, rozwiną zagadnienia dotyczące: marek w dzisiejszym, zmieniającym się świecie, trendach konsumenckich w 2008 roku, odpowiedzialności społecznej marketingu, budowania marki z perspektywy stacji telewizyjnej.

Patronat Medialny nad Konferencją obejmą: Polsat Media, Brief, Radio Pin, WirtualneMedia.pl, Stroer, FF Creation, Media Contacts.

d3trpce
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3trpce
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj