III Konferencja MPG ''Budowanie marek poprzez komunikację mediową''
Domy mediowe wyłoniły się z agencji reklamowych, które początkowo
same planowały i kupowały kampanie reklamowe. Szybki rozwój rynku
reklamowego wymógł wyodrębnienie się działów mediowych jako
osobnych spółek - domów mediowych.
24.01.2008 08:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Na drodze transformacji, jaką jest dążenie do budowania relacji marki z konsumentem istotne jest, aby domy mediowe stawały się w większym stopniu - strukturami marketingowymi, które oprócz poszukiwań związanych z najlepszą optymalizacją kampanii w mediach, były doradcą strategii komunikacji.
"Ważne, żeby reklama była inwestycją, a nie kosztem sprzedaży", mówi Jacek Dzięcielak CEO MPG Poland.
31 stycznia dom mediowy MPG zorganizuje trzecią Konferencję dotyczącą budowania marek poprzez komunikację mediową.
Na konferencji, gość honorowy Luisa Villar z B6 Entertainment (struktury należącej do Havas Media), opowie o niestandardowych działaniach w telewizji, czyli "branded entertainment". Inni eksperci, w temacie budowania marek, rozwiną zagadnienia dotyczące: marek w dzisiejszym, zmieniającym się świecie, trendach konsumenckich w 2008 roku, odpowiedzialności społecznej marketingu, budowania marki z perspektywy stacji telewizyjnej.
Patronat Medialny nad Konferencją obejmą: Polsat Media, Brief, Radio Pin, WirtualneMedia.pl, Stroer, FF Creation, Media Contacts.