Idea wydała na telewizję prawie miliard złotych

Idea była najbardziej rozpoznawalną marką w telefonii mobilnej.

21.09.2005 08:12

19 września 2005 Orange zastąpił Ideę, jedną z najlepiej rozpoznawanych na polskim rynku marek telekomunikacyjnych. Dzięki prowadzonej przez kilka lat intensywnej kampanii marketingowej marka ta stała się znana blisko 9 na 10 Polakom. Idea była również najlepiej ocenianym i najchętniej polecanym przez użytkowników operatorem komórkowym w kraju - wynika z raportu „Polski Rynek Telekomunikacyjny 2004/2005” przygotowanego przez zespół analityczny Telecom Team.

Od dłuższego czasu spekulowano o zmianach na polskim rynku telekomunikacyjnym związanych z planowanym re-brandingiem i o tym, która sieć zdecyduje się na to najprędzej - mówi Anna Karczmarczuk, Lider Sektora Rynku Telekomunikacyjnego i IT w TNS OBOP – Idea wiele razy w ostatnich latach była liderem zmian: jako pierwsza zaproponowała darmowe minuty w abonamencie, jednolitą stawkę za połączenia czy ofertę typu mix. Najbliższe miesiące pozwolą ocenić, czy kolejny rewolucyjny ruch również okaże się sukcesem, a Orange sprosta pokładanym w nim nadziejom – dodaje Anna Karczmarczuk.

Polska jest 17. krajem, w którym France Telecom – właściciel 34% udziałów w PTK Centertel i 47,5% akcji Telekomunikacji Polskiej SA (TP SA), posiadającej pozostałe udziały w operatorze – wprowadza markę Orange.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)