I ty możesz mieć swój muzyczny sklep online...

...dzięki firmie BurnLounge. Zamierza ona już wkrótce udostępnić w Internecie usługę, która pozwoli użytkownikom na prowadzenie własnego muzycznego sklepu. W skład wspomnianej usługi wejdzie m.in. funkcja katalogowania utworów muzycznych, narzędzia e-commerce oraz biznesowe oprogramowanie do zarządzania.
Firma zamierza przyciągnąć swoją ofertą "codziennych odbiorców muzyki". Kierownictwo firmy dąży do budowy marketingu spersonalizowanego, który uważa za przyszłość m.in. branży muzycznej.

Wszystkie sklepy w obrębie BurnLounge będą widnieć pod wspólną marką i oferować dostęp do tego samego katalogu plików, ceny i sposób płatności. Od właściciela sklepu będzie zależeć jedynie, które utwory i jakich wykonawców promować na stronie domowej czy też głównej stronie gatunku muzycznego. Właściciel będzie mógł także tworzyć i udostępniać własne listy odtwarzania.

W ofercie znajdą się także narzędzia pomocne w cyfrowym marketingu - komunikatory internetowe, prezentacje DVD, plakaty, kartki oraz kwartalnik promocyjny.

Firma planuje uruchomić usługę jeszcze przed końcem tego roku, a do tego czasu zamierza podpisać odpowiednie umowy z największymi wytwórniami płytowymi (jak dotąd udało się już podpisać kontrakt z EMI).

Więcej informacji: Yahoo! - http://www.yahoo.com

Źródło artykułu:WP Wiadomości

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)