HP pomaga uporządkować biznes
Rozpoczęła siękampania reklamowa HP "IT Governance - uporządkowany
biznes". Kampania ma miejsce w internecie i będzie trwała do końca
marca. Za strategię, przygotowanie kreacji oraz realizację projektu
odpowiada wrocławska agencja reklamowa Effectica.
Kampania jest skierowana do dużych przedsiębiorstw, a jej celem jest zainteresowanie rozwiązaniami HP, dotyczącymi obszaru IT Governance.
Jednym z elementów kampanii jest konkurs internetowy, na którego potrzeby uruchomiona została strona konkurshp.pl. Oprócz konkursu wykorzystano przesyłkę bezpośrednią, banery internetowe oraz e-mailingi. Kampania ma przekazać potencjalnemu klientowi podstawowe informacje na temat IT Governance oraz zainteresować go ofertą HP.
Ze strony agencji nad opracowaniem strategii oraz realizacją projektu czuwa Grzegorz Emanowicz - dyrektor departamentu komunikacji bezpośredniej, za kreację odpowiada art director Magdalena Jaskułowska, a za tekst Anna Grzonkowska, copywriter. Za całość projektu ze strony HP odpowiada Dobrochna Jakubowska - Vertical and Solution Marketing Manager.