Gwiazdy tenisa w reklamie Whirlpool
Whirlpool Europe ruszył z ogólnoeuropejską kampanię reklamową promującą Pret-a-porter, nowość Whirlpool w pielęgnacji tkanin.
Bohaterkami tej kampanii jest sześć czołowych tenisistek świata: Maria Szarapowa, Amelie Mauresmo, Nicole Vaidisova, Justine Henin-Hardenne, Anastazja Myskina i Ana Ivanović.
Na zdjęciach wykorzystanych w kampanii przedstawione są zawodniczki przygotowujące się do uroczystego wieczoru, podczas gdy ich stroje odzyskują swój blask w Pret-a-porter - innowacyjnym urządzeniu AGD odświeżającym ubrania w kilka minut. Dzięki delikatnemu działaniu pary urządzenie Pret-a-porter sprawia, że stroje są zawsze w doskonałym stanie i „gotowe do założenia”. Zdjęcia do kampanii zostały wykonane w styczniu, podczas przerwy w turnieju Australian Open.
Maria Szarapowa przyznaje: „Uczestnictwo w sesji zdjęciowej do nowej kampanii reklamowej Pret-a-porter było fascynującym przeżyciem. Moda jest moją wielką pasją i jest dla mnie bardzo ważne, aby prezentować się bez zarzutu nie tylko na korcie, ale i poza nim. Teraz nie muszę się już martwić, że podczas podróży ubrania się pogniotą. Dzięki Pret-a-porter wyglądają zupełnie jak nowe już po kilku minutach. Mogę go używać nawet do najdelikatniejszych i najcenniejszych tkanin, których nie chciałabym prasować.”
Gwiazdy tenisa są symbolem stylu i – podobnie jak marka Whirlpool – wyrażają wdzięk i nadzwyczajne możliwości współczesnych kobiet.
Kampania reklamowa, która rusza w głównych krajach europejskich od maja tego roku, jest częścią wielomilionowej inwestycji firmy Whirlpool - promocji kobiecego tenisa.