Grupa Kolastyna i Miraculum w TVN Style
Grupa Kolastyna rozpoczęła promocję Złotej Orchidei, nowej linii Miraculum (marki znajdującej się w portfolio grupy).
21.09.2006 | aktual.: 21.09.2006 08:19
Billboard sponsorski Złota Orchidea emitowany jest we wrześniu w programie Lekcja Stylu w TVN Style. Działaniom telewizyjnym towarzyszy reklama w prasie kobiecej: w Wysokich Obcasach, Twoim Stylu, Gali , Pani oraz w Poradniku Domowym. Czas trwania kampanii prasowej to wrzesień – listopad 2006.
„Złota Orchidea to seria przeznaczona dla kobiet dojrzałych, świadomych swoich potrzeb, swojego piękna i kobiecości. Kobiet, które wymagają od ulubionej marki i kosmetyku znacznie więcej, niż tylko ładnego opakowania czy dobrej ceny. Dlatego wybraliśmy modelkę o nieklasycznej urodzie. Również projekt graficzny – motyw w kolorystyce czarno białej – nie jest dziełem przypadku. Za najbardziej odpowiednią stację do promowania naszej serii uznaliśmy TVN Style” – powiedziała Anna Mamczur, Dyrektor ds. Promocji i PR Grupy Kolastyna SA.