GLS i więcej swobody dla Odbiorców paczek!
(fot. Reklama)
href="http://corto.www.wp.pl/as/gls62572_artykul1.html">Firma kurierska GLS Poland wdraża rewolucyjne rozwiązanie dotyczące dostaw paczek do Odbiorców prywatnych. Dzięki usłudzeFirma kurierska GLS Poland wdraża rewolucyjne rozwiązanie dotyczące dostaw paczek do Odbiorców prywatnych. Dzięki usłudze _FlexDelivery****Service_ zyskują Oni możliwość decydowania o dacie, miejscu i sposobie doręczenia - nawet wtedy, gdy paczka jest już w drodze.**Service zyskują Oni możliwość decydowania o dacie, miejscu i sposobie doręczenia - nawet wtedy, gdy paczka jest już w drodze.**
Znalazłem nareszcie buty, których szukałem od dawna – bez wahania składam zamówienie. Podaję adres, telefon, e-mail…oczekując, że następnego dnia do moich drzwi zapuka kurier. Sklep działa ekspresowo – 3 godziny później paczka jest już w drodze. Otrzymuję e-maila od GLS z potwierdzeniem nadania i numerem przesyłki.
Jeden telefon szefa zmienia moje plany na najbliższe dni. Muszę wyjechać służbowo…a co z moimi butami?
Każdy z nas przynajmniej raz w życiu znalazł się w podobnym impasie - doskonale wiemy co będzie dalej: telefony do Nadawcy, firmy kurierskiej, wyprawa do magazynu gdzieś na obrzeża miasta. STOP. Nie tym razem!
W otrzymanej od GLS wiadomości e-mail, potwierdzającej nadanie paczki, widziałem przecież informację o tym, że TERAZ również JA mogę decydować o tym, dokąd i kiedy zostanie ona doręczona – nawet PO jej NADANIU. Szybko wracam do e-maila i sprawdzam szczegóły:
„W przypadku, gdy już teraz wiecie Państwo, że nie będziecie mogli odebrać paczki pod wskazanym adresem lub w podanym terminie, zachęcamy do skorzystania z jednej z wielu alternatywnych opcji dostawy, bezpłatnie, szybko i wygodnie przez Internet!” Do wyboru są następujące możliwości:
• doręczenie do punktu odbioru ParcelShop GLS,
• doręczenie na nowy adres,
• zmiana daty dostawy,
• odbiór własny w oddziale GLS,
• odmowa przyjęcia.
Klikam w podany w treści wiadomości link, bez konieczności rejestracji - wystarczy kilka ruchów myszką i dokonuję zmiany danych potrzebnych do przekierowania paczki. Koniec z zamartwianiem się o to, że nie będzie mnie w domu, kiedy przyjedzie kurier.
„GLS przekazuje Adresatom paczek informacje o doręczeniu natychmiast po uzyskaniu od Nadawcy danych o przesyłce” mówi Tomasz Kroll, District Manager GLS Poland. Odbiorcy zyskują możliwość skorzystania z szerokiego wachlarza opcji dotyczących zmiany miejsca i czasu doręczenia paczki, a GLS dostosowuje je do ich oczekiwań. „Zaangażowanie Odbiorcy już na początku procesu dostawy sprawia, że odbieranie paczek staje się bardziej komfortowe” mówi Tomasz Kroll.
Usługa FlexDeliveryService jest bezpłatna. Już pierwszego dnia jej funkcjonowania z dostępnych opcji skorzystało kilkuset Odbiorców paczek w całej Polsce. Kilka kliknięć we wskazane w wiadomościach e-mail linki pozwoliło na poprawienie błędnego adresu, wskazanie swojego numeru telefonu (jeśli nie podano go wcześniej), zmianę terminu dostawy bądź też przekierowanie paczki.
Pierwsza paczka, przy doręczeniu której wykorzystano oferowaną przez GLS usługę, jechała do pani Darii, artystki ze Śląska, która zmieniła „tylko” nieprawidłowy numer klatki w swoim adresie – z pozoru błahostka, jaką jednak mamy pewność, że kurier odnalazłby właściwy adres w bloku z kilkunastoma wejściami, szczególnie jeśli Nadawca nie podał na etykiecie numeru telefonu?