GfK Polonia wprowadza do Polski nowe badanie
Instytut GfK Polonia wprowadzi na polski rynek GfK Panel
Indywidualny. To nowe badanie, które pozwala zrozumieć konsumenta i
dostarczyć firmom ważne informacje o nabywcy ich produktów.
GfK Panel Indywidualny monitoruje zakupy produktów indywidualnych, impulsowych i luksusowych, m.in. kosmetyków, napojów, przekąsek i piwa. Dostarcza informacji o wydatkach kierowców na paliwo oraz jako jedyne badanie w Polsce, monitoruje wydatki na telefonię komórkową: aktywacje, doładowania, abonament. Dzięki danym jakie dostarcza nowe badanie, można monitorować rozwój marek, zbadać zasięg marki i profil demograficzny jej nabywców wkrótce po wprowadzeniu na rynek. Badanie pozwoli także uzyskać dane na temat zakupów specyficznych grup docelowych (np. osób o wyższych dochodach)
.
- GfK Panel Indywidualny to narzędzie, z którego korzystają już klienci GfK w Europie Zachodniej: w Niemczech, Belgii i Holandii, m.in. Unilever, Procter & Gamble czy Henkel. Wprowadzając je na polski rynek pragniemy dostarczyć firmom cennych informacji o zachowaniach zakupowych konsumentów, aby mogli je wykorzystywać w codziennym poszukiwaniu odpowiedzi na pojawiające się pytania marketingowe - mówi Ewa Małuszyńska, dyrektor Departamentu Consumer Tracking w GfK Polonia.
GfK Polonia zaprezentuje badanie podczas konferencji, która odbędzie się w środę 10 października 2007 r. o godz. 11.00 w Multikinie Złote Tarasy (sala nr 5) przy ul. Złotej 59 w Warszawie. Oprócz prezentacji metodologii przedstawione zostaną doświadczenia z rynku niemieckiego oraz oferta GfK Panel Indywidualny dla polskiego rynku.