'Gazeta Wyborcza' w nowej szacie graficznej

We wtorek, 7 marca 2006 r., 'Gazeta Wyborcza; ukazała się w zmienionej szacie graficznej.

07.03.2006 12:25

Nowa czcionka, nowoczesne łamanie tekstów, przejrzysta nawigacja – to główne zmiany.

Chcemy, aby „Gazeta” zmieniała się zgodnie z potrzebami i życzeniami czytelników. Makieta jest teraz bardziej przejrzysta, nowocześniejsza i ładniejsza. „Gazetę" po prostu wygodniej się czyta, szybciej i łatwiej można dotrzeć do informacji, które nas interesują – mówi o zmianach Anna Bogdańska, dyrektor marketingu „Gazety Wyborczej”.

Projekt zmian w makiecie „Gazety Wyborczej” został przygotowany przez hiszpański zespół Cases i Associats. Graficy Cases tworzyli lub zmieniali makiety ponad 60 tytułów prasowych w Europie i Ameryce Łacińskiej, m.in.: „The Independent”, „Corriere della Sera”, „Clarin”.

W redakcji „Gazety Wyborczej” za projekt odpowiadali Paweł Ławiński i Cezary Kielar.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)