Świat"Gazeta Wyborcza": Kampania raczej nie w internecie
"Gazeta Wyborcza": Kampania raczej nie w internecie
Przez pierwszy miesiąc kampanii wyborczej do europarlamentu PiS wydał na nią 1,2 mln zł, PO - 0,5 mln zł, a SLD - 250 tys. zł, podlicza "Gazeta Wyborcza".
05.04.2014 | aktual.: 05.04.2014 07:29
Partia, która zarejestruje listy we wszystkich okręgach, może wydać na kampanię maksymalnie 18 mln zł, przypomina dziennik. Najwięcej chcą wydać PO i PiS - po 10 mln zł.
Platforma 8 mln zł przekaże władzom regionów, które podzielą pieniądze między kandydatów na indywidualną kampanię. W PiS kandydaci dostaną znacznie mniej - od 2 do 2,5 mln zł.
Na razie wybory do PE nie budzą emocji wśród internautów. Pierwszy spot PiS miał na YouTubie zaledwie 19 tys. odsłon, a PO - 19,4 tys.