Gadu-Gadu flirtuje z Fantą


Na platformie Gadu-Gadu ruszyła kampania promocyjna napojów Fanta.
Wraz z nią uruchomiona została nowa funkcjonalność - Fanta Flirt,
dostępna na portalu MojaGeneracja.pl. Kampanię zaplanował dom
mediowy Starcom wraz z działem interaktywnym Next oraz agencja
interaktywna K2.

04.07.2008 08:00

Kampania Fanty emitowana obecnie w mediach Grupy Gadu-Gadu opiera się przede wszystkim na serwisie społecznościowym MojaGeneracja.pl. Osią akcji promocyjnej jest specjalny dział zintegrowany z portalem, i funkcjonalność - Fanta Flirt. Umożliwia ona internautom zawarcie bliższej znajomości z dowolnym użytkownikiem społeczności. Komunikat reklamowy jest mocno zintegrowany z samym serwisem, stanowiąc jego nową, nierozłączną część.

Całość oparta jest na prostym i przyjaznym użytkownikom mechanizmie. W celu nawiązania kontaktu wystarczy kliknąć na specjalny button "FLIRTUJ" który jest zintegrowany z każdym profilem na portalu. Użytkownicy serwisu mogą wysyłać innym kartki, własne zdjęcia w wiadomościach, a także gotowe animacji dostępne w sekcji Fanta.

Sekcja Fanta jest dostępna pod adresem www.mojageneracja.pl/fanta. Oprócz akcji Flirt, kampanię wspierają standardowe formy reklamowe dostępne w mediach należących do platformy Gadu-Gadu, kopia TV nawiązująca tematyką do flirtu oraz niestandardowe formaty w magazynach młodzieżowych. Akcja trwać będzie do 27 lipca.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)