G+J Polska tworzy departament sprzedaży i obsługi klienta
Michał Sykłowski, dotychczas dyrektor dystrybucji, objął stanowisko
dyrektora departamentu sprzedaży i obsługi klienta w G+J Polska.
31.01.2008 08:00
Departament ten powstał z połączenia trzech działów: dystrybucji, książek oraz biura obsługi klienta.
W związku z powstaniem nowego działu na stanowisko zastępcy dyrektora departamentu sprzedaży i obsługi klienta awansował Konrad Jaworski, dotychczas zajmujący stanowisko kierownika analiz i rozliczeń, zaś na stanowisko dyrektora dystrybucji Zbigniew Brzeziński, wcześniej zastępca dyrektora dystrybucji.
Powstanie nowego departamentu ma na celu połączenie wszystkich działań związanych ze sprzedażą wydawnictw i produktów G+J (za wyjątkiem sprzedaży powierzchni reklamowej, oraz pozyskiwaniem nowych źródeł dochodu dla wydawnictwa) - podano w komunikacie.