Fortis Bank reklamuje nowy produkt

Ruszyła kampania produktu oszczędnościowo-inwestycyjnego Fortis DuoProfit oferowanego przez Fortis Bank Polska SA.

Kampania przedstawia, jak w sposób prosty i wygodny można zarabiać pieniądze dzięki Fortis DuoProfit.

- Nadaliśmy kreacji konwencję testymoniala, w której staraliśmy się pokazać konkretne, prosprzedażowe benefity w otoczeniu visuali dostosowanych przekazem do wysokiej grupy docelowej Banku - stwierdza Łukasz Słotwiński z kreacji Focus Advertising.

Kampania prowadzona jest poprzez różnorodne kanały komunikacji, począwszy od TVN24, poprzez nośniki w warszawskim metrze, aż do szerokiej gamy materiałów marketingu bezpośredniego. Za kreację, łącznie z nazwą produktu, odpowiada agencja Focus Advertising. Planowaniem mediów zajmuje się Mindshare.

PRZEDSTAWICIEL KLIENTA: Katarzyna Niedźwiedź, Mariusz ŁucykPRZEDSTAWICIEL AGENCJI: Joanna Żuk, Marzena Korba, Anna KaweckaDYREKTOR KREATYWNY: Jacek LusińskiKREACJA: Łukasz Myszkowski - Senior Art Director, Łukasz Słotwiński - Copy/Art.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)