Filip Lenart szefem działu nowych mediów w RMF FM
Filip Lenart z początkiem kwietnia obejmuje nowoutworzone
stanowisko szefa działu nowych mediów w spółce RMF FM.
27.02.2008 08:00
W strukturach Grupy podlegać będzie wiceprezesowi RMF FM Tadeuszowi Sołtysowi.
Filip Lenart będzie odpowiadał za całość działań internetowych Spółki (strony internetowe Grupy RMF i projekt Miastomuzyki.pl).
Lenart związany jest z branżą medialną od siedmiu lat. Pracował, lub realizował projekty dla: TVN, TVN24, Onet.pl, a od połowy 2004 roku był szefem działu planowania mediów w grupie Brokera.
W dziale promocji Onet.pl zajmował się crosspromocją portalu z innymi mediami, a także nadzorowaniem produkcji autopromocyjnej serwisów. Brał czynny udział przy tworzeniu strategii promocyjnych brandu Onet.pl i jego produktów oraz zarządzaniem kampaniami ATL.