Festiwal Promocji Miast i Regionów już niebawem


Ruszyła ogólnopolska kampania outdoorowa II edycji Festiwalu
Promocji Miast i Regionów organizowanego przez Grupę Ströer.

10.03.2008 08:00

Ogólnopolska kampania II edycji Festiwalu Promocji Miast i Regionów zostanie zrealizowana na 300 nośnikach w dwóch odsłonach: w pierwszej połowie marca oraz pierwszej połowie kwietnia w 23 największych miastach Polski, m.in. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Szczecinie, Łodzi, Aglomeracji Śląskiej, Toruniu, Bydgoszczy, Opolu i Rzeszowie, Zabrzu, Poznaniu, Lublinie czy Olsztynie.

Kreacja plakatu nawiązuje do motywu ubiegłorocznego, który stał się bardzo rozpoznawalny. Symboliczne drogowskazy pokazują różne kierunki rozwoju miast. W tym roku na plakacie eksponowane są m.in. nazwy miast, które zostały laureatami I edycji Konkursu Złote Formaty nagradzającego najlepsze projekty promocyjne realizowane w roku poprzednim.

Festiwal - podobnie jak w roku ubiegłym - wydarzenie obejmuje dwa elementy: konferencję - poświęconą zagadnieniom promocji miast i regionów - oraz konkurs Złote Formaty, którego celem jest uhonorowanie wyróżniających się projektów promocyjnych miast i regionów w czterech kategoriach: wydarzenie specjalne, strona internetowa, plakat reklamowy, wydawnictwo promocyjne, zrealizowanych w 2007 roku.

Nagrodą główną w konkursie są cztery kampanie reklamowe o wartości 100 tys. PLN w ramach każdej z kategorii konkursowych. Łączna wartość nagród w II edycji Festiwalu Promocji Miast i Regionów wynosi 400 tys. PLN.

Kampanie zostaną zrealizowane na nośnikach Grupy Ströer. W II edycji konkursu Złote Formaty zostanie również przyznana nagroda specjalna Związku Miast Polskich. Nagroda będzie miała charakter pieniężny. Swoje wyróżnienie przyzna też TVP Info.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)