"Fakt" z Ryanairem
Zwiększenie atrakcyjności "Faktu" i umocnienie wizerunku tanich linii lotniczych Ryanair na rynku polskim, to strategia akcji promocyjnej dziennika, w której już od wczoraj mogą uczestniczyć jego czytelnicy.
16.01.2006 22:52
W trakcie akcji czytelnicy "Faktu" będą mieli szansę wygrać 50 tys. biletów.
"Akcja ruszyła 16 stycznia i będzie trwała 4 dni. W ciągu tych dni czytelnicy będą mieli za zadanie znaleźć w "Fakcie" kolejne składowe hasła. Uczestnicy zabawy, którzy ułożą w całość hasło - kod cyfrowy - złożony z czterech części i wpiszą w specjalnie przygotowany formularz na stronie http://www.ryanair.com/member/fakt.html, będą mogli nabyć za jedynie 4 grosze (plus opłaty lotniskowe) bilety lotnicze do wybranych miast europejskich. Każdy z uczestników będzie mógł zarezerwować dowolną liczbę biletów. Konkursowa rejestracja na stronie http://www.ryanair.com/member/fakt.html będzie aktywna w dniach 19 - 22 stycznia" - informuje portal Wirtualnemedia.pl Małgorzata Bułach z działu marketingu gazety.
Akcja jest wsparta kampanią reklamową w telewizji, w radiu oraz w tytułach prasowych Axel Springer Polska. Autorem kreacji akcji jest agencja PZL, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.
Do tej pory europejskie linie lotnicze Ryanair uruchomiły w Polsce loty z portów w Bydgoszczy, Gdańsku, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie i Wrocławiu. Cały czas nie ma uruchomionej linii z Warszawy.