Eska Rock zastąpiła Radio Wawa


Wczoraj wchodząca w skład Grupy Radiowej Time Eska Rock przejęła
częstotliwości Radia Wawa (obie należą do Zjednoczonych
Przedsiębiorstw Rozrywkowych). Nowa Eska Rock ma ambicje być stacją
wyznaczającą trendy.

03.06.2008 08:00

Nadająca od grudnia 2004 roku Eska Rock po zamianie częstotliwości nadaje w 18 największych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Gdańsku, Wrocławiu, Szczecinie, Białymstoku, Olsztynie, Lublinie, Rzeszowie, Koszalinie, Zielonej Górze, Kielcach, Płocku, Gdyni, Katowicach i Siedlcach.

- Eska Rock z zasięgiem technicznym umożliwiającym dotarcie do 10 mln słuchaczy, staje się poważną ofertą radiową na wydawałaby się ustabilizowanym już rynku. Sukces Eski Rock na czterech dotychczasowych rynkach potwierdza, że ta sieć stanie się bardzo interesującą ofertą dla słuchaczy i reklamodawców - powiedział Leszek Kozioł, prezes Grupy Radiowej Time, w skład której wchodzi również Radio Eska i Vox FM. Wcześniej Eska Rock nadawała w Warszawie, Łodzi, Krakowie i Poznaniu.

- Chcemy, by Eska Rock była nadającą rockowy ton w kraju - duża aktywność, obecność na koncertach rockowych i przy ważnych wydarzeniach płytowych, wywiady, obecność gwiazd polskich i zagranicznych na antenie. Nasi dziennikarze będą obecni nie tylko na najważniejszych wydarzeniach, ale mają je kreować - powiedział Paweł Kostrzewa, dyrektor programowy Eski Rock.

W nowej ramówce programy poprowadzą: Konrad Olszewski (poranek od 6 do 8), Michał Figurski i Kuba Wojewódzki (8-10), Michał Cieślik (nowy DJ, prowadzi pasmo między 10-14), Jarek Wendrowski (pasmo 14-18). Pasmo Wendrowskiego zyskuje nowy charakter. Pojawi się w nim więcej informacji z działki moto. W odświeżonej ramówce Rober Zawieja prowadzi pasmo między 18-22. W weekendy, w godz. 16-18 pojawi się nowy program Roberta Zawiei z najnowszą muzyką rockową.

Od wczoraj Eska Rock jest też inaczej pozycjonowana. - Profil słuchacza został poszerzony. Chcemy zdecydowanie mocniej zainteresować naszą stacją osoby w wieku 30-40 lat - mówi Paweł Mączka, dyrektor sieci Eska Rock. Jak dodaje, stacja nie zmieni nazwy i nadal będzie odnosiła się do głównej Eski.

Przejęcie nadajników Wawy wsparte jest kampania wizerunkową, obejmująca działania ATL (wielki format, outdoor, prasa, radio, internet) oraz niestandardowymi działaniami ambientowymi (teasing kampanii w "Super Expressie" i serwisach plotkarskich). Kampania potrwa dwa miesiące i została przygotowana we współpracy z agencją reklamową Grey Worldwide.

Z akcji marketingowo-promocyjnych w najbliższym czasie Eska Rock planuje Soundcheck Party z Jonathanem Davisem z grupy Korn, premierę nowego albumy Coldplay. Na lato zapowiadany jest Eska Rock Summer Festival.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)