Egmont Polska poszerza portfolio czasopism dla chłopców
27 kwietnia b.r. na rynku ukaże się nowy tytuł wydawnictwa Egmont pt. Spider-Man.
W bliskiej przyszłości planowany jest również debiut kolejnego magazynu - Wojownicze Żółwie Ninja. Oba tytuły skierowane są do chłopców. Odbiorcami Spider-Mana będą chłopcy w wieku 7-12 lat. - podano w komunikacie.
Spider-Man to magazyn ukazujący się w cyklu miesięcznych. Zawiera 11 stron komiksu, miniplakat oraz strony redakcyjne z zagadkami i ciekawostkami. Do każdego numeru pisma dołączony zostanie prezent nawiązujący tematycznie do świata kreowanego w komiksie (w pierwszym numerze będzie to portfel Spidermana).
Wydawca zdecydował, że wprowadzenie tytułu na rynek wspiera kampanią reklamową w telewizji oraz w tytułach własnych Egmontu. Kampania telewizyjna rozpocznie się 27 kwietnia i potrwa do 6 maja, a obejmie dwa kanały dziecięce – Jetix i Cartoon Network.
Ceny reklam: III okładka w magazynie kosztuje 5 tys. zł, a IV okładka – 5,5 tys. zł.
Nakład: 50 tys. egzemplarzy, objętość: 32 strony, cena: 5,70 zł.