Trwa ładowanie...
d3bi9kg
20-04-2007 07:10

Egmont Polska poszerza portfolio czasopism dla chłopców

27 kwietnia b.r. na rynku ukaże się nowy tytuł wydawnictwa Egmont pt. Spider-Man.

d3bi9kg
d3bi9kg

W bliskiej przyszłości planowany jest również debiut kolejnego magazynu - Wojownicze Żółwie Ninja. Oba tytuły skierowane są do chłopców. Odbiorcami Spider-Mana będą chłopcy w wieku 7-12 lat. - podano w komunikacie.

Spider-Man to magazyn ukazujący się w cyklu miesięcznych. Zawiera 11 stron komiksu, miniplakat oraz strony redakcyjne z zagadkami i ciekawostkami. Do każdego numeru pisma dołączony zostanie prezent nawiązujący tematycznie do świata kreowanego w komiksie (w pierwszym numerze będzie to portfel Spidermana).

Wydawca zdecydował, że wprowadzenie tytułu na rynek wspiera kampanią reklamową w telewizji oraz w tytułach własnych Egmontu. Kampania telewizyjna rozpocznie się 27 kwietnia i potrwa do 6 maja, a obejmie dwa kanały dziecięce – Jetix i Cartoon Network.

Ceny reklam: III okładka w magazynie kosztuje 5 tys. zł, a IV okładka – 5,5 tys. zł.

Nakład: 50 tys. egzemplarzy, objętość: 32 strony, cena: 5,70 zł.

d3bi9kg
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3bi9kg
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj