Dziesięciolecie Leroy Merlin

TBWAWarszawa przygotowała kampanię reklamową z okazji 10-lecia istnienia w Polsce sieci hipermarketów budowlano-dekoracyjnych Leroy Merlin.

06.06.2006 00:07

Jej celem jest poinformowanie o trwającym od 2-11 czerwca Festiwalu Domu w hipermarketach Leroy Merlin oraz o specjalnych ofertach cenowych z okazji urodzin. Kampania pod hasłem „Wiemy jak ważny jest dom” obecna jest w TV i radiu od 1 czerwca i zakończy się 11 czerwca br.

Agencja przygotowała 3 teasery 5-sekundowe, 2 spoty 30-sekundowe informujące o Festiwalu Domu oraz 60-sekundowy spot o charakterze imageowym, komunikujący 10-lecie Leroy Merlin w Polsce. Spoty telewizyjne emitowane są w stacjach: TVP, TVN oraz Discovery i Animal Planet. Unikalną w tej kampanii była zaplanowana jednoczesna emisja spotu 60-sekundowego w dniu 4 czerwca o godz. 20:00 w TVP i TVN. Na potrzeby kampanii agencja przygotowała także 3 spoty radiowe, które obecne są w lokalnych stacjach. Agencja TBWAWarszawa przygotowała także kreację billboardu. Media zaplanował i kupił dom Pan Media Western.

W związku z rocznicą Leroy Merlin, w sklepach na terenie całej Polski zorganizowane zostaną licytacje, w trakcie, których konsumenci będą mogli kupić produkty w atrakcyjnych cenach. Poza tym, 6 czerwca w godz. 20:00-23:00, w sklepach Leroy będzie można dokonaćwieczornych zakupów. Uroczystościom towarzyszyć będą również atrakcje organizowane przez sklepy lokalnie.

Leroy Merlin jest najstarszą na polskim rynku międzynarodową siecią budowlano-dekoracyjną. Pierwszy hipermarket wybudowano w 1996 roku w Piasecznie. Obecnie jest ich 18. Leroy Merlin planuje otwarcie kolejnych hipermarketów jeszcze w tym roku.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)