Dwa nowe magazyny na początku przyszłego roku


W pierwszym półroczu 2008 roku wydawnictwo Hachette Filipacchi
Burda Polska wprowadzi na polski rynek dwa miesięczniki na
zagranicznej licencji. Będą to: skierowany do kobiet "In Style" i
adresowany do mężczyzn "Top Gear".

22.11.2007 08:00

Redakcja "In Style" jest już skompletowana. Tytułem pokieruje Piotr Zachara. - Będzie on konkurował m.in. z "Twoim Stylem", "Panią", "Viva!" i "Glamour" - mówi w "Rzeczpospolitej" Krzysztof Kawaliło, dyrektor zarządzający i szef reklamy HFBP.

Jak tłumaczy, nowy tytuł nie zagrozi "Elle", bo pisma mają inną filozofię: "In Style" też prezentuje modę, ale kreowaną przez gwiazdy. - Wartość rynku reklamowego z roku na rok rośnie, co zwiększa szanse nowych tytułów - uważa Kawaliło.

"In Style" powstanie na licencji amerykańskiego wydawnictwa Time Inc., gdzie tytuł wydawany jest od 12 lat. Pismo ukazuje się także m.in. w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Niemczech i Australii.

Drugi szykowany przez HFBP tytuł, miesięcznik motoryzacyjny "Top Gear", ukazać ma się na początku 2008 roku w nakładzie 120 tys. egzemplarzy. Redaktorem naczelnym pisma został Piotr Frankowski, jego zastępcą - Jacek Pieśniewski, zaś szefem biura reklamy jest Janusz Jędrzejczak. Zarówno redakcja jak i dział reklamy znajdują się w fazie rozwoju.

"Top Gear" powstanie na licencji brytyjskiej spółki BBC Worldwide, komercyjnej firmy zależnej od publicznej telewizji BBC. To właśnie ta stacja od wielu lat emituje program telewizyjny od którego wzięło swoją nazwę pismo (w Polsce nadaje go TVN Turbo). Licencja na wydawanie "Top Gear" została sprzedana do wielu krajów m.in. do Chin, Czech, Grecji, Rosji i Szwecji.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)